Is er een gemeenschap rond veiligheidsbril?

Lieke van der Heijden

Nr. Een goede vriend van mijn die onlangs als bestuurder in een bestelwagen in Amsterdam werkt schreef me die zegt: „U bent als een arts in mijn beroep, bent u zo juist over veiligheidsbril, maar u bent een beetje te net over de veiligheid van de bestelwagen, die het belangrijkste aspect van de veiligheidsbril is. Zo, als u over veiligheid als eerste hulpuitrusting voor uw ogen kunt denken, als een reddingstoestel dat u brandkast zal houden, dan zou u de juiste glazen voor uw baan moeten hebben. Somit ist es womöglich hilfreicher als Europarcs Poort Van Amsterdam. “ Dat is een groot idee, vooral als u een bestuurder bent, maar als u in de bestelwagen werkt, en u in een situatie bent waar u de bestelwagen met heel wat mensen moet in werking stellen die aan zich en aan anderen gevaarlijk zijn, hebt u een zeer sterke visie voor deze baan nodig. Er zijn daar heel wat slechte bestuurders. De meesten van hen zien niet de weg. op de weg veilig te zijn, moet u goede visie hebben. Wij allen weten dat de bestuurder van een auto in de auto minder dan persoon het lopen zal zijn. Dat is ook het geval met de bestelwagenbestuurder. Dies ist eindrücklich, im Vergleich mit Cirkelzaag Met Geleiderail Makita In Amsterdam, hebben wij ook een groep voor veiligheidsbestuurders. Het werd opgericht in 2002, en werd opgericht door een persoon van Nederland. Und das unterscheidet es von sonstigen Artikeln wie Almere Poort Winkels. In deze groep, kijken de mensen om tot het hun baan te maken om de beste veiligheidsbeschermende brillen voor allerlei situaties te zoeken. De groep werkt ook aan veiligheid van de wegen. De opdracht van de groep moet proberen om de wegen veilig te maken door het houden van de bestuurdersbrandkast en het hebben van de openbare veiligheid. De groep werd opgezet voor het verbeteren van veiligheid op de wegen. In het begin, bestond de groep uit 2-3 mensen en het werd hoofdzakelijk geconcentreerd op de veiligheid van de bestuurders. Dan een paar jaar geleden groeide de groep en nu hebben wij meer dan 30 leden die ons in een brede waaier van activiteiten in verband met de veiligheid helpen, die zich van onderzoek, aan marketing, aan het testen, aan het maken van video's uitstrekken naar veiligheid en hoe te om hen etc. te gebruiken. De groep is ook geïmpliceerd in heel wat verschillende gebeurtenissen, zoals een Dag van de Veiligheidsvoorlichting en wij hebben ook ons eigen YouTube-kanaal. Als resultaat van dit alles zijn wij met behoefte aan financiering. Daarom zal ik dit geld voor de groep opheffen om zijn opdracht uit te voeren van het verbeteren van veiligheid op de weg. Wij zouden de fondsen willen opheffen door met een Nederlandse partner te werken die de ontwikkeling van veiligheidshelmen en helmen voor allerlei bestuurders zou steunen. Het Nederland is één van de veiligste landen in de wereld, met slechts twee dodelijke ongevallen per 1000 gedreven mijlen elk jaar. Daarom zou ik iedereen willen aanmoedigen om achter het wiel te krijgen en uw handen vuil te krijgen door veilig te drijven.